Αποκτήστε επιπλέον 10% έκπτωση, κάνοντας τις αγορές σας με χρεωστική/πιστωτική κάρτα ή Paypal

Πολιτική επιστροφών

 

1. ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ KAI ΑΛΛΑΓΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Ο πελάτης οφείλει όταν παραλάβει τα προϊόντα να τα ελέγξει εάν αντιστοιχούν στην αρχική του παραγγελία. Επίσης υποχρεούται να δοκιμάσει το προϊόν που αγόρασε χωρίς να αφαιρέσει τα συνοδευτικά καρτελάκια, ώστε να σιγουρευτεί πως το προϊόν ανταποκρίνεται στην παραγγελία του. (σε αντίθετη περίπτωση θεωρείται ότι το προϊόν δεν βρίσκεται στην ίδια κατάσταση στην οποία του παραδόθηκε και δεν γίνεται δεκτή η επιστροφή του).

Εφόσον αποφασίσει ότι θέλει να αλλάξει κάποιο προϊόν, μας ενημερώνει άμεσα ηλεκτρονικά με email στο info@sou.gr ή με τηλέφωνο στο 25410 28450, γνωστοποιώντας μας εάν επιθυμεί αλλαγή σε νούμερο ή/και χρώμα, ή αν θα αντικαταστήσει το προϊόν με κάποιο νέο από την ιστοσελίδα μας. Τα στοιχεία που πρέπει να αναφέρει πέρα από ονοματεπώνυμο, είναι ο αριθμός της παραγγελίας, και ο κωδικός του προϊόντος που θέλει να αλλάξει.

Απαραίτητη προϋπόθεση επιστροφής οποιουδήποτε προϊόντος είναι η συνοδεία του με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς. Εφόσον το προϊόν δεν συνοδεύεται από την απόδειξη αγοράς, η αλλαγή δεν μπορεί να γίνει δεκτή σε καμία περίπτωση.

Για να γίνουν δεκτά τα προϊόντα προς αντικατάσταση, θα πρέπει : να μην είναι χρησιμοποιημένα ή/και φθαρμένα, να μην έχουν πλυθεί, τροποποιηθεί ή υποστεί οποιουδήποτε είδους ζημιά. Να μην έχει αφαιρεθεί καμία ετικέτα, όπως και να μην λείπει. Τα εσώρουχα και τα μαγιό δοκιμάζονται πάνω από το εσώρουχο για λόγους υγιεινής για αυτό και δεν πρέπει να αφαιρούνται οι διάφανες προστατευτικές ταινίες.

Η επιστροφή του προϊόντος πρέπει να γίνει εντός (14) ημερών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του.

Στην περίπτωση αποστολής λάθος προϊόντος απο δική μας ευθύνη, τα έξοδα επιστροφής και επαναποστολής επιβαρύνουν την εταιρία, σε κάθε άλλη περίπτωση τα έξοδα επιστροφής και επαναποστολής, διαμορφώνονται ως εξής:

Για αποστολές έως 2 (δύο) κιλά , έξοδα αποστολής 8€
Για αποστολές έως 3 (τρία) κιλά , έξοδα αποστολής 10€
Για αποστολές  πέραν των τριών κιλών, θα υπάρχει τηλεφωνική ενημέρωση.

Σημειώστε πως η αποστολή μπορεί να επιτευχθεί με οποιαδήποτε από τις συνεργαζόμενες εταιρίες (Speedex, ACS Courier, Γενική ταχυδρομική, ΕΛΤΑ Courier) χρεώνοντας την sou και ισχύει μόνο σε περίπτωση αντικατάστασης προϊόντος.

Η διεύθυνση αποστολής επιστροφής  προϊόντων είναι: Souwomenfashion, Δαγκλή 36-40, 67100, Ξάνθη.

Εφόσον ο πελάτης έχει επιλέξει το νέο προϊόν που θέλει να του αποστείλουμε και μας έχει ενημερώσει για αυτό και εφόσον υπάρχει διαθεσιμότητα, και το προϊόν είναι ίσης ή μεγαλύτερης αξίας από την αρχική του αγορά, αποστέλλουμε το νέο προϊόν στην διεύθυνση που μας έχει δοθεί κατά την εγγραφή του.

Εάν υπάρχει διαφορά στην τιμή του νέου προϊόντος, η πληρωμή αυτή γίνεται με δύο τρόπους: με αντικαταβολή κατά την παράδοση, ή με κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό i-ban: GR56 0171 6120 0066 1214 1846 911,ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ, όνομα δικαιούχου “ΙΜΠΡΑΗΜ ΟΓΛΟΥ ΣΟΥΧΕΙΛΑ”. Στην δεύτερη περίπτωση, για να γίνει η αποστολή, θα πρέπει ο πελάτης να στείλει με email ( info@sou.gr) την απόδειξη πληρωμής.

Σε περίπτωση δεύτερης ή και τρίτης αλλαγής, η αποστολή κ η παράδοση των νέων προϊόντων επιβαρύνουν εξ ολοκλήρου τον πελάτη.

Εάν ο πελάτης δεν ικανοποιηθεί ούτε τότε, έχει το δικαίωμα να αγοράσει οτιδήποτε επιθυμεί οποιαδήποτε άλλη στιγμή τα χρήματα μέχρι τότε θα πιστώνονται στο λογαριασμό του πελάτη(εξαιρούνται περίοδοι προσφορών και ειδικών εκπτώσεων), κατόπιν συνεννόησης με την Sou.

Η επιστροφή χρημάτων γίνεται δεκτή μόνο εφόσον ο πελάτης ακολουθήσει την παραπάνω διαδικασία και δεν έχει μείνει ευχαριστημένος.

Εάν, για οποιονδήποτε λόγο, ο πελάτης δεν μείνει ικανοποιημένος με την παραγγελία του, έχει το δικαίωμα της υπαναχώρησης από την εξ αποστάσεως σύμβασης που έχει συνάψει, μέσα σε διάστημα δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημέρα παραλαβής των προϊόντων, συμπληρώνοντας σωστά το Έντυπο Υπαναχώρησης και στέλνοντας το απευθείας στο email (info@sou.gr).

Σε κάθε άλλη περίπτωση, ο πελάτης μπορεί να ασκήσει το δικαίωμα της υπαναχώρησης 14 ημέρες από την παραλαβή της παραγγελίας του και να ζητήσει επιστροφή χρημάτων. Στην επιστροφή των χρημάτων συνυπολογίζονται τα μεταφορικά έξοδα, ως εξής :

Για αποστολές έως 2 (δύο) κιλά χωρίς αντικαταβολή , έξοδα επιστροφής 8€
Για αποστολές έως 2 (δύο) κιλά με αντικαταβολή , έξοδα επιστροφής 10€
Για αποστολές έως 3 (τρία) κιλά χωρίς αντικαταβολή, έξοδα επιστροφής 10€
Για αποστολές έως 3 (τρία) κιλά με αντικαταβολή, έξοδα επιστροφής 12€

2. ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ.

Η Sou.gr οφείλει να συσκευάζει όλα τα προϊόντα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο ώστε να φτάσουν στον προορισμό τους χωρίς φθορές. Σε περίπτωση που ο πελάτης παραλάβει προϊόν το οποίο έχει υποστεί σοβαρές ζημιές στη συσκευασία του και έχει επηρεάσει με φθορές και το προϊόν, τότε αυτό θεωρείται ελαττωματικό και πρέπει να αντικατασταθεί.

Ελαττωματικό επίσης θεωρείται ένα προϊόν που έχει αποδεδειγμένο και εμφανή κατασκευαστικό λάθος. Τα προϊόντα που παρουσιάζουν ζημιά λόγω χρήσης και φθοράς μετά από ένα μήνα από την αγορά τους, δεν θεωρούνται ελαττωματικά. Ο πελάτης επίσης είναι υποχρεωμένος να ακολουθεί τις οδηγίες πλυσίματος που αναγράφονται στο εσωτερικό ταμπελάκι των ρούχων. Εάν δεν τηρηθούν οι κανόνες πλυσίματος, η Sou.gr δεν φέρει καμία ευθύνη.

Εφόσον διαπιστωθεί κάποιο από τα παραπάνω προβλήματα, ο πελάτης οφείλει να επικοινωνήσει την ίδια μέρα της παραλαβής με e-mail (info@sou.gr) ή με τηλέφωνο στο 25410 28450 (εάν πρόκειται για γυναικείο προϊόν), και η Sou.gr έχει την υποχρέωση να αντικαταστήσει το ελαττωματικό προϊόν με ένα νέο ίδιο εφόσον υπάρχει διαθέσιμο ή με κάποιο άλλο που θα επιλέξει ο πελάτης.

Σημειώστε βέβαια πως η Sou.gr, σε περίπτωση διαφωνίας περί του ελαττώματος, έχει το δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα στον κατασκευαστή για έλεγχο, ώστε να διευκρινιστεί αν το ελάττωμα είναι κατασκευαστικό ή όχι. Αυτό βέβαια απαιτεί κάποιο χρονικό διάστημα έως 15-20 εργάσιμες. Παρόλα αυτά η Sou.gr θα προσπαθήσει να εξυπηρετήσει και να ενημερώσει τον πελάτη για την εξέλιξη της διαδικασίας το συντομότερο δυνατό.

Η διαδικασία αποστολής και χρέωσης, είναι η ίδια με αυτή που περιγράφεται πιο πάνω στο άρθρο 1 (πολιτική επιστροφής και αλλαγής προϊόντων).

 

3. ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΛΟΓΩ ΜΗ ΕΠΙΘΥΜΙΑΣ Ή ΜΗ ΧΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ

Εάν, για οποιονδήποτε λόγο, ο πελάτης δεν μείνει ικανοποιημένος με την παραγγελία του, έχει το δικαίωμα της υπαναχώρησης από την εξ αποστάσεως σύμβασης που έχει συνάψει, μέσα σε διάστημα δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημέρα παραλαβής των προϊόντων, συμπληρώνοντας σωστά το Έντυπο Υπαναχώρησης και στέλνοντας το απευθείας στο email (info@sou.gr).

Σε κάθε άλλη περίπτωση, ο πελάτης μπορεί να ασκήσει το δικαίωμα της υπαναχώρησης 14 ημέρες από την παραλαβή της παραγγελίας του και να ζητήσει επιστροφή χρημάτων. Στην επιστροφή των χρημάτων συνυπολογίζονται τα μεταφορικά έξοδα (αποστολής και επιστροφής) , ως εξής :

Για αποστολές έως 2 (δύο) κιλά χωρίς αντικαταβολή , έξοδα επιστροφής 8€
Για αποστολές έως 2 (δύο) κιλά με αντικαταβολή , έξοδα επιστροφής 10€
Για αποστολές έως 3 (τρία) κιλά χωρίς αντικαταβολή, έξοδα επιστροφής 10€
Για αποστολές έως 3 (τρία) κιλά με αντικαταβολή, έξοδα επιστροφής 12€

Η επιστροφή χρημάτων γίνεται σε τραπεζικό λογαριασμό, με δικαιούχο το πρόσωπο που έχει εκτελέσει την παραγγελία μέσω της ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ.

4. ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΛΟΓΩ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ( ΧΡΩΜΑΤΟΣ, ΜΕΓΕΘΟΥΣ)

Τα έξοδα επιστροφής και επαναποστολής, διαμορφώνονται ως εξής (έξοδα αποστολής και επιστροφής):

Για αποστολές έως 2 (δύο) κιλά χωρίς αντικαταβολή , έξοδα επιστροφής 8€
Για αποστολές έως 2 (δύο) κιλά με αντικαταβολή , έξοδα επιστροφής 10€
Για αποστολές έως 3 (τρία) κιλά χωρίς αντικαταβολή, έξοδα επιστροφής 10€
Για αποστολές έως 3 (τρία) κιλά με αντικαταβολή, έξοδα επιστροφής 12€
Για αποστολές  πέραν των τριών κιλών, θα υπάρχει τηλεφωνική ενημέρωση.

 

Ενημέρωση...
  • Κανένα προϊόν στο καλάθι σας.